FAQ
Najczęściej pojawiające się pytania od naszych klientów.
Jakie usługi świadczy StacjaFit?
W StacjiFit leczymy ruchem, potrafimy odpowiednio zaplanować proces terapeutyczny tak, by nie kończył się w chwili wyjścia z naszego gabinetu. Usługi jakie świadczymy to fizjoterapia, fizjotreningi personalne i w parach. Więcej znajdziesz w zakładce „Specjalizacje” u góry strony.
Jak przygotować się na pierwsze spotkanie?
Na pierwszym spotkaniu przeprowadzimy wywiad zdrowotny, będą do tego pomocne wszelkie dokumenty medyczne tzw. historia chorobowa. Dodatkowo wykonamy szereg testów funkcjonalnych, dlatego też na pierwsze spotkanie zalecamy wygodny strój sportowy. Wywiad i diagnostyka może zając dużą część czasu, jednak zawsze staramy się przeprowadzić terapię już na pierwszym spotkaniu.
Czy mogę zapłacić kartą?
Tak. Przyjmujemy płatności: gotówką, kartą, przelewem i BLIK.
Czy mogę skorzystać z usług z ramach NFZ i czy potrzebne jest skierowanie?
Nie świadczymy usług w ramach NFZ, więc nie potrzebne jest skierowanie. Jedynym wyjątkiem są szczepienia przeciwko COVID-19.
Ile kosztuje i trwa wizyta?
Czas trwania wizyty to około 60min, w razie potrzeby możliwe są również dłuższe wizyty. Cena pierwszego spotkania to 180zł, na pierwszym spotkaniu określany jest koszt współpracy na podstawie częstotliwości spotkań.
Czy po terapii mogę poczuć się gorzej?
Niektóre problemy zdrowotne, szczególnie przewlekłe, utrwalone wymagają dłuższej terapii. W pierwszym jej okresie może dojść do zaostrzenia stanu by później ciało zmierzało w kierunku normalizacji. W takich przypadkach prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość.
Czy mogę przyjść na fizjoterapię na środkach przeciwbólowych?
Jeżeli samopoczucie nie pozawala na funkcjonowanie bez środków przeciwbólowych, prosimy o ograniczenie ich do minimum. Sugerowalibyśmy nie zażywanie ich w dniu terapii, aby fizjoterapeuta miał jasny, niezaburzony obraz stanu funkcjonowania organizmu.
Czy dostanę ćwiczenia do domu?
Tak! Po indywidualnym dobraniu ćwiczeń a później ich nauce nagrywamy naszych pacjentów ich telefonami, tak by mogli przeanalizować na spokojnie swoje najczęstsze błędy, na które nakładamy nasze komentarze z instrukcjami. Dzięki takiemu rozwiązaniu pacjent otrzymuje najlepszy możliwy instruktarz do samodzielnej pracy.